Uusia perunoita ja mansikkaleivoksia
Eilen oli aivan ihana päivä, kun oli puolipilvistä, eikä partsilla tullut liian kuuma. Luin, olin, söin, join, nautiskelin. Jossain vaiheessa alkoi tehdä mieli ihan vanhanaikaista kunnon ruskeaa kastiketta, joten ei auttanut muu kuin mennä hellan ääreen. Ruski

























