
Mantelikakkukahvit
Aurinkoisen maaliskuisen lauantain aloitin leipomalla mantelikakun. Kahvin kanssa herkuteltavaksi, kun hakisin äitini mukaan mökin tarkastusretkelle. Mökillä ei ole käyty koko talven aikana, joten nyt oli tarkoitus mennä tarkistamaan, onko kaikki siellä hyvin.
































