
Pelimuseo
Käytiin tänään Vapriikissa. Käytiin ensin katsomassa jalkapallon MM-näyttelyä. Se on ihan hyvä näyttely. Useita tuttuja jalkapallonimiä lapsuudesta ja nuoruudesta oli esillä. Sen jälkeen oli vuorossa Pelimuseo. Se oli erinomainen kuvaus pelien kehityksestä 80-





































