
Terapian tarpeessa?
Luin tuossa äsken Kauko R. kirjoittaman facebook postauksen ja hän kirjoitti siinä että kirjoittaa joka aamu someen ja se on terapeuttista. Minäkin uskon tähän, mutta jotenkin huomaan että kirjoittaminen on jäänyt...pitää kunnostautua ja joka aamu kirjoittaa j
















