
Älä murehdi "pahoja hajuja", ellet halua kärsiä niistä itse
Olen elämäni aikana tehnyt viisi matkaa Karibialle, ja siellä myös ns. loistohotelleissa haisee usein "homeelta". Myös luksushotelli "Sam Lord's Castle", jossa kuvattiin muinoin mm. Kauniita ja Rohkeita (sittemmin hotellin päärakennus eli "merirosvolinna" tuho
























