#erityisherkkyys

Suosittu aihe kategoriassa Mieli.

Mieli·

Itkusta

Minä itkin paljon tyttäreni kuoleman jälkeen. Joskus lenkillä asumattomalla alueella kiljuin, huusin, raivosin ja lopulta itkin. Olen kokenut monia traumaattisia asioita elämässäni. Muun muassa parhaan ystäväni itsemurhan jälkeen itkin öisin, joka yö. Siksi öi

Mieli·

Miksi ahdistaa?

Minä olen ahdistusihminen. Ahdistus voi tulla milloin tahansa. Minulla ei ole selkeää syytä. Onneksi paniikkikohtauksia ei ole ollut moneen kuukauteen. Ahdistukseni paheni 21-vuotiaan tyttäreni kuoleman jälkeen neljä vuotta sitten. Sain hyvin pahoja paniikkiko

Helteistä

Tässäpä jokakesäinen postaus liittyen helteisiin. No joo, oikeasti en tiedä ollenkaan oonko tästä joka kesä postannut, mutta tiukka tuntuma on, että näin saattaa olla.Kirjoittaja on miettinyt tätä helletuntumaa eri ihmisillä…että miksi toiset tykkää ja toiset