#allergia

Pölypunkeilla uhkailu ja pelottelu

Jokin aika sitten luimme, että pölypunkit ovat kuolemassa sukupuuttoon asuntojemme kuivuuden vuoksi. Tämän päivän lehdessä Kaupallinen taho väittää sitä pötypuheeksi. Kumpaa uskoa? Tietysti olisi mukava elää siistissä ympäristössä, mutta kyse on myös valinnois

R

Lauantaita

Ei olisi kannattanut ostaa tai syödä niitä päärynöitä, jotka torilta ostin. Nyt, kun ilmassa on jo kaikenlaisia allergisoivia hiukkasia, omat oireeni vahventuvat. Söin yhden päärynän aamupalakseni ja sitten juoksin viisi-kuusi kertaa ripuloimassa. Vessanpyttyk

Ruoka·

Timpan lohikeitto

Olipas meillä esitysviikko! Maanantaina riemuitsin tämän viikon tulevista dinner-esityksistä, mutta enpä arvannut, miten erilaisia ne olivat verrattuna syksyn muihin esityksiin, jossa katsojat ovat nauttineet aterian ennen esitystä. Tiistaina oli harvinaisen m

Lifestyle·

Aikaista aamua

Päivän voi aloittaa niin monilla tavoin, minäpä aloitan sen yleensä neljän-puoli viiden aikaan kahvilla ja pillereillä eli allergia, biotiini, b-vitamiini, c-vitamiini ja sinkki on peruskauraa. Tällä kertaa aamu alkoi myös naurunremakalla, onneksi juuri tuossa