
Joukkuepeliaikaa ja keskittyminen
Tämä viikko on mennyt töiden merkeissä (jälleen kerran). T. oli jääkiekkoleirillä, se oli päiväleiri, maanantaista torstaihin. Alku oli vähän nihkeää. Ei ihme, myös futista on ollut viime aikoina todella paljon...ja toki myös koulua. Tiistaina helpotti - kun T
































