Rouva Niskanen

rouvaniskanen.blogspot.fi

Rouva Niskanen kirjoittaa elämästään perheensä ja whiplash-niskavamman kanssa.

167.
Sijoitus
viikoittain
Postaustahti
954
Postausta
2017
Vuodesta
Lifestyle·

Kevätjuhlintaa

On vähän jyrän alle jäänyt olo. Ei sillä, että mikään olisi kovin huonosti. Tekemistä on ollut sekä töissä että muuten. Perjantaina kävimme aamulla juhlimassa lasten kevätjuhlaa. No, Touhia emme nähneet ollenkaan, kun hänen luokkansa ei esiintynyt tänä vuonna.

Tyyli·

Etapista toiseen - vaatteet

Olen käyttänyt tänä keväänä rahaa vaatteisiin. Minulla on nyt useampi siisti asu töihin. Olen huomannut, että sillä on vaikutusta mielialaani ja siihen, millaiseksi tunnen itseni. Olen työssäni aika paljon esillä, joten on mukavaa, kun on sopiva asu. On myös o

Puutarha·

Sealife ja multaa

Eilen kävimme Sealifessa. Mukana olivat minä, sisareni sekä serkukset Naakka ja serkkupoika. Touhinkin piti tulla, mutta hän nukahti edellisenä iltana hemmetin myöhään ja toisaalta heräsi sitten yli-aikaisin. Minä olen käynyt Sealifessa todella monta kertaa. A

Lifestyle·

Vappen!

Vappuaattoa tuli juhlittua rauhallisesti kotioloissa. Katselimme tv:stä Mantan lakitusta. Olen itsekin opiskelija-aikoina ollut pari kertaa paikalla. Vähän useammin olen ollut vapunpäivänä Kaivopuistossa piknikillä. Vuosiin en kyllä ole ollut kummassakaan - ko

Lifestyle·

Viihteellä ja puutarhajutut

Vietin eilen älyttömän mukavan iltapäivän/illan ystäväni kanssa. En ollut nähnyt häntä vähään aikaan. Menin ensin käymään hänen luonaan. Siellä sain marsuterapiaa heidän kahden marsun muodossa. Se oli kyllä ihanaa. Marsujen sylittely oli oikeasti upeaa. Huomaa

Kesä mielessä

Täällä flunssaisena pohdin, että kevät etenee. Tänä vuonna se tuntuu olevan kuukauden etuajassa. Olisin halunnut käydä puutarhapalstalla, mutta se saanee odottaa ensi viikkon, ellen intoudu joskus loppuviikosta tekemään iltalenkkiä - nythän on illallakin valoi

Mieli·

Tartteeko olla luova?

Olen viime aikoina ollut aika kypsä kaikenlaisiin tiukennuksiin työpaikalla. Kyse on resurssien pienentämisestä niin paljon, että työn laatu kärsii. Lisäksi on tullut kaikenlaisia keskitettyjä sääntöjä, jotka nyt vain halutaan kaikkiin toimipisteisiin, vaikka

Taudeista toipumista

Viikko on taas soljunut kohti loppua. Astman pahenemisvaihe alkaa luojan kiitos olla taputeltu. Kortisonin laskut ovat sujuneet hyvin, ja sunnuntaina pitäisi olla päivä, jolloin en enää ota minkäänlaista kortisonitablettia.Olen ollut tällä viikolla töissä. Alk

Mieli·

Keski-ikäinen

Keski-ikäisyys - olen hyväksynyt olevani keski-ikäinen. Ehkä olen jopa ollut oikein pitkään henkisesti sellainen :D Nyt olen ikäni puolesta sitä oikeastikin. Tästä on kiva katsella taaksepäin ja tähyillä eteenpäin. Tämä on monella tapaa kiva elämänvaihe. En ol

Astman pahenemisvaihe

Menee taas ihan sairauspäivitykseksi, mutta minulla alkoi hengenahdistus alkuviikosta, ja olen nyt loppuviikon sairauslomalla astman pahenemisvaiheen takia. Jännitin taas työterveyteen menoa, mutta sain oikein hyvää kohtelua.Lääkäri oli varmaan puolta nuorempi

Mieli·

Iltatoimista ja unesta

Kumpikaan lapsi ei ole ollut superhyvä nukkuja. Tarkoitan siis esim. usean tunnin päiväunia, nukkumaanmenoa kahdeksalta tai heräämistä 7.30 jälkeen. Tämä tarkoitti itselleni (varsinkin, kun oltiin kipeitä) aika paljon univajetta monen vuoden ajan.Ongelma on ol

Lifestyle·

Koiramainen loppuviikko

Loma on lusittu - onpas muuten tyhmä sanaleikki :D Nyt kävi niin onnellisesti, ettei kukaan ollut kipeänä lomalla. Loppuviikko vietettiin maaseudulla lasten mummolassa. Siellä ennen kaikkea ulkoiltiin. No, lapset vähän enemmän, minä vähän vähemmän. Pakkasta ol