Kerralla kuntoon
Eilen oli sitten ensimmäinen päivä, kun oli menoa ja energiaa tehdä asioita. Lähtö noin 8, olin herännyt vasta 6 pintaan. Hammaslekuun apteekin ja automaatin kautta. Siellä ei muuta kuin hieman jotain tasoitteli ja tarkasti. Ja halusin maksaa edellisen kerran




















