
Mercure Lomtalayssa syömässä yms.
Heräsimme aamulla vesisateen ja ukkosen ääniin. Täällä on satanut ja ukkostanut lähes joka yö, mutta ne ovat yleensä loppuneet hyvissä ajoin ennen aamua. Tänään sade ja ukkonen kuitenkin jatkuivat lähes kello kahteen asti. Emme viitsineet lähteä rannalle, vaan


























