
Suomi-musaa kunnon satsi
Oikein mökkilook minulla, sopii kyllä tähän epämääräiseen kotioleiluun: pyöräilyn jälkeen silitin ja minulla oli niin kuuma, että laitoin pelkän hellemekon päälle. Mutta sitten alkoi paleltaa ja lisäsin pupupyjamahousut, ja sitten villasukat. Mikään ei sovi mi

































