Näin minä käytin Starlinkkiä
Vietän vuodesta noin kuukauden verran Pohjois-Karjalassa, Lieksassa. Teen tuona aikana myös töitä, joten kohtuu hyvä nettiyhteys on ollut välttämättömyys. 4G-verkon antimilla pärjää ihan ok, mutta jos haluaa kunnolla vauhtia eikä valokuitua ole saatavilla, nii



