
KEVÄTTÄ RINNASSA/ Spring spell
Jep, kyllä kiitos on tosi kiva päästä tästä jääkaudesta eroon… Tovin jos toisenkin olemme lapioineet lunta, hakanneet jäätä ja raivanneet hitaasti kasvavaa reviiriä takapihallemme. En muista näin tihkeää paksua jääkerrosta olleen hetkeen. Ja tätä liukkautta le













