Nails to photos

nailstophotos.blogspot.fi

Kynsiblogi, jonka sisältöön eksyy epäsäännöllisen säännöllisesti asiaa myös meikeistä ja muista aiheista. Pääosassa glitteri, räikeät värit ja yksisarviset - ja leopardikuosi.

254
Postausta
2017
Vuodesta
Tyyli·

I love me - messut 2024

Moikka!Käydäänhän tämän vuoden messut läpi, ennen kuin vuosi vaihtuu! I love me - messut olivat tänä vuonna vasta marras-joulukuun vaihteessa, kun aiemmin ne ovat olleet syyslomalla. Ensi vuonna messut ovat taas ns. normaalilla paikoillaan. Tänä vuonna en saan

Tyyli·

Barbie pink

Heippa!Eikös se tälleen kerran puoleen vuoteen ole hyvä postailla tänne jotain? Kesällä kokeilin taas geelilakkoja ja aiemmista kerroista, kun en ole vielä(kään) oppinut, niin kynnethän otti tunnetusti osumaa poistovaiheessa... :) Lyhensin silloin kynnet suosi

Tyyli·

Suolaista vettä

Heippa!Täällä ruudun toisella puolen on tapahtunut yhtä sun toista mm. oman talon ostaminen ja jääkiekkoturnauksiin osallistumista. Kämppä alkaa hiljalleen olla ns. omalla mallillaan ja jääkiekkokausikin lopullaan, joten kaivelin pitkästä aikaa kynsilakat esil

Tyyli·

I love me - messut 2023

Moikka!Käväisin pari viikkoa sitten I love me - messuilla, jotka vuosi toisensa jälkeen saa minut liikkeelle. Tähän vuoteen asti messut on järjestetty syysloman aikoihin, joka näin lapsettomana on hankalaa aikaa että saa töistä vapaata, mutta onneksi se on ain

Tyyli·

Ikilalo Lash method

Heippa!Viime viikolla oli pitkästä aikaa juttua kynsistä, mutta kuten olettaa saattoi, paikkaus ei pitänyt ja nyt mennään taas hetki tynkäkynsillä. Testasin kuitenkin alkuvuonna Tiktokissa viliseviä Ikilalo lash method ripsiä ja ajattelin teille nyt sanoa muut

Tyyli·

Pitkästä aikaa

Heippa!Täällä sitä taas ollaan, ainakin yhden postauksen verran! Kuten jo viimeksi mainitsin uusien harrastuksien ottaneen valtaa elämästä, olen onnistunut ''koukuttamaan'' itseni myös pleikkarin pelaamiseen. Kynsille ei ole ollut aikaa ja kiinnostusta, mutta

Tyyli·

I love me - messut 2022

Moikka!Ihan ensi alkuun kysyn onko täällä vielä ketään? Viimeksi toivottelin teille hyvää kesää jäädessäni kesälomalle ja blogitauko _vähän_ venähti. Blogitauon venymiselle on parikin syytä, ensinnäkin onnistuin rikkomaan kynteni geelilakkauksilla ja toiseksi

Tyyli·

Kesäloma kutsuu

Heippa!No niinhän siinä kävi, että tykästyin ihan huolella viime postauksessa nähtyihin geelilakkauksiin. Suurimmat plussat minulle geelilakkauksessa on ollu kynsien kestävyys. Ei tarvi joka viikko olla lakkaamassa kynsiä ja kurkkia mistä kynnestä minnekkin on

Tyyli·

Uusi aluevaltaus

Heippa!Viime viikolla menin ostamaan jotain sellaista jota en olisi kuvitellut ikinä tekeväni. Olen vannoutunut normilakkojen käyttäjä, mutta takaraivossa on hieman kutkutellut joskus testata geelilakkauksia. Oletan saavani geelilakkauksella kestävyyttä omalle

Tyyli·

F.U.N. Lacquer - Be bold

Heippa!Tällä kertaa mennään yksivärisillä kynsillä. Vietän parhaillaan lomaviikkoa ja olen reissussa koko loman, joten halusin kynsille jotain simppeliä, jotta mahdolliset vauriot on helppo korjata reissussa. Pitkään velloin funin lakkojen kanssa ja lopulta pä

Tyyli·

Color club - One love

Heippa!Pääsiäisestä selvitty ja pilkkikisat pidetty. Ei tullut pyttyä tänä(kään) vuonna, mutta ensi vuonna uudestaan! Pilkkiminen on sinänsä jännää hommaa, koska et ikinä tiedä mitä siellä siiman toisessa päässä on vastassa jos joku nykii. Joku pieni sintti vo

Tyyli·

Pääsiäispupukynnet

Heippa!Pääsiäisviikkoa viedään, itse olen onneksi vapaalla tänä pääsiäisenä ja lauantaina meillä on tarkoitus pitää meidän perinteiset pilkkikilpailut. Kolme kertaa olen ne voittanut tässä parin kymmenen vuoden aikana mitä niitä on pidetty, en pistäisi pahakse

Tyyli·

Pitsiä pinkillä

Heippa!Kävin just webinaarin palvelumuotoilusta ja bloggaajille yks hyvä keksintö ois otsikkogeneraattori. Välillä ne tulee heti, mutta joskus otsikko on kiven takana ja lopputulos on vastaava kuin tällä kertaa. Hain tämän päiväisiin kynsiin inspiraatiota omis

Tyyli·

Takaisin kuvioihin

Heippa!Ms Rona tuli vierailemaan täällä ja kynsien lakkailu jäi pois kolmeksi viikoksi. Minulla sattui hyvä tuuri ja tauti oli lievä, olisin jopa voinut kynsiä lakkailla joka päivä, mutta kiinnostus lakkailuun katosi hetkeksi. Viime viikolla sain tartuttua taa

Tyyli·

Vihreällä kohti kevättä

Heippa!Se ois kuulkaa jo maaliskuu! Nyt viikon sisään on saanut huomata kevään lähestyvän (vaikkakin meillä lumen syvyys lähenteleekin metriä...) Auringonpaisteeseen on ollut kiva herätä ja linnutkin ovat alkaneet taas laulella ulkona. Sain ystävänpäivänä työk

Tyyli·

Lepardit

Heippa!Käsi ylös, jonka mielestä lunta on tullut jo ihan tarpeeksi tälle talvea. Kiipesin eilen autokatokseni päälle pudottelemaan lumia, ja sain tunnissa kaivettua vain varaston kohdan auki ja luotua katoksen taakse lumiportaat. Eipähän tarvi enää tikkailla k

Tyyli·

F.U.N Lacquer - Blue lagoon

Heippa!Johan tässä on oltu parisen viikkoa ilman lumihiutalekynsiä, joten tein semmoiset taas. Pitää hyödyntää viimeiset viikot talvesta ennen kuin ruvetaan suuntaamaan katsetta kohti kevättä; pirteitä värejä ja kukkasia. :-D Tilasin tämän F.U.N Lacquerin Blue

Tyyli·

Tiikerijätskiä

Heippa!Se ois jo helmikuu kuulkaas! Kohta jo kevät ja sitten kolkutellaankin kesän ovelle. Tykkäsin niin paljon pari viikkoa sitten tehdyistä marmorointi kynsistä, että halusin tehdä uudet eri väreillä. Tällä kertaa valitsin pirteämmät värit; oranssin ja kelta

Tyyli·

Nicole Diary - L32 pt.2

Heippa!Voitin viime vuoden puolella Tinkerbell's nail diaryn instassa kilpailun, josta sain ison kasan lakkoja. Otin kasasta käsittelyyn pari Picture polishin lakkaa ja Colouraliken leimauslakan. Hetken pohdittuani lakkojen yhdistelyä, päädyin tekemään skittle

Tyyli·

Moyra - Damask drapery

Heippa!Blogin instan puolella kerroin viime viikolla vuoden ensimmäisen postauksen jäävän välistä vatsataudin takia. Mikä olisikaan ollut ihanampi tapa aloittaa vuosi :-D Kaksi päivää kun makasin peiton alla sängyssä, ehdin huomata Cesarsshopin ilmoituksen F.U

Tyyli·

Vuosi 2021

Heippa!Vaikka tää vuosi alkoi takkuillen kynsien suhteen (ne katkeili ja sormet värjäyty...), sain tehtyä tänä vuonna monet kynnet! Kesällä kynnet kasvoivat huimaan mittaan ja suurin osa tän vuoden lempparikynsistä onkin kesältä. Pitkissä kynsissä kun vaan on

Tyyli·

Joulumaa

Heippa!Käväisin lomaviikolla Matkuksessa shoppailemassa ja bongasin sieltä Normal-kaupan. Siellä on jos jonkinlaista tuotetta ja sainkin ostettua sieltä itselleni kaikkea kivaa. Yksi parhaista löydöistä oli tämän vuoden uutuus Opi lakat. Muistan aikoinaan Opin

Tyyli·

Joulupaita

Heippa!ColourAliken glitter/hololeimauslakat on niin upeita, että halusin kokeilla niiden käyttöä ihan peruslakkana. Se näissä oli mukavaa, että nää peittää yhellä kerroksella. Ja että leimaus onnistui vaivattomasti myös ristiin! Tykkäsin ite ehkä enemmän vihr

Tyyli·

Nicole Diary - L32

Heippa!Taas mä tein lumihiutalekynnet. Piti jo otsikkoon laittaa pelkkä laatan nimi ettei siitä kävis ilmi, että kolmansissa lumihiutaleissa mennään. :-D Mutta minkäs teet, kun kaikki lumihiutalelaatat pistää ensimmäisenä silmään, kun selailee laattakokoelmaa.

Tyyli·

Tokat lumihiutaleet

Heippa!Pakkanen paukkuu ja marraskuun vikaa päivää viedään! Tänä vuonna en hommannut yhtään kosmetiikkajoulukalenteria, mikä on poikkeus pitkiin aikoihin. Sen sijaan löytyy pari suklaakalenteria, fazerin patukkakalenteri ja elovenan puurokalenteri. :-D Sopivas

Tyyli·

On piilossa viidakon...

Heippa!Ja olkaa hyvät korvamadosta. :-D Pikkujoulukynsien jälkeen kaipasin vielä kynsille jotain ei-niin-jouluista, koska kohta voi ruveta tykittelemään reilun kuukauden joululakkauksia. Mulle kultaisen ja vihreän yhdistelmä tuo toki edelleen mieleen joulun, j