vähän värikynää

varikynaa.blogspot.com

Olen tuiki tavallinen, keski-ikää uhkaavasti lähestyvä työssäkäyvä naisihminen - joka vapaa-ajallaan kilpailee kehonrakennuksessa, käyttää steroideja niin että maksa vinkuu, toipuu edelleen terapiassa edellisestä parisuhteesta ja siinä samalla luo uusia ihmissuhdesotkuja. Ja mainitsinko jo, että olen entinen narkomaani?

Koska käsittelemäni asiat ja aiheet ovat äärimmäisen arkaluontoisia moneltakin kannalta, joudun paikka paikoin hieman muokkaamaan tiettyjä yksityiskohtia. Käyttämään siis värikynää, kuten sanonta kuuluu. Kaikki blogissa kertomani on kuitenkin totta, palasia elämästäni.

58
Postausta
2020
Vuodesta
Mieli·

salillepaluuahdistus

Huomenna pitäisi palata salille - ja palaankin. Mutta jos joku on joskus väittänyt, ettei kilpaurheilijoilla ole vaikeuksia palata treeneihin tauon tai lepojakson jälkeen, minä ainakin teen tuohon sääntöön ruman poikkeuksen. Edellisessä postauksessa mainitsema

Mieli·

alakuloa

Kirjoitan, pyyhin, kirjoitan, pyyhin.Miksi tämä on taas niin vaikeaa?Haluan sanoja ulos itsestäni ja samaan aikaan en tahtoisi tarkastella mieleni sisältöjä ollenkaan. Viime viikkoina olo on ollut poikkeuksellisen tyhjä ja ääriviivaton; tuntuu, että ajatukseni

Mieli·

b*tch i'm back!

Vaikka blogi on pölyttynyt digitaalisessa hyllyssä (aivan liian) kauan, en ole tätä missään vaiheessa unohtanut. Kirjoittamisen paine on tykyttänyt takaraivossa enemmän tai vähemmän jatkuvasti ja lähes säälittävän lyhyiksi jääneitä luonnoksenrepaleita on kerty

Mieli·

luovutan

Lannistunut, surullinen ja musertunut; ne ovat ainoita tunnesanoja kuvaamaan mun viime viikkojen olotiloja. En saa P:stä otetta, en millään. Yhtenä hetkenä hän ei mitään muuta teekään kuin anna ymmärtää ja lähestulkoon myös antaa, kunnes toisena hetkenä hän pa

Mieli·

yhteys palautettu

Vietin tiistaipäivän P:n luona.Käytännössä istumme kahdeksan tuntia sohvalla ja juttelimme kaikenlaisista asioista, laidasta laitaan. Mitään seksuaalista ei tapahtunut (mikä näin jälkikäteen ajateltuna on ehkä vain hyvä asia), toki halasimme pitkään kotiin läh

V
Mieli·

tajunnanvirtaa

Minun olisi pitänyt aavistaa pahinta. En olisi saanut ummistaa silmiäni lukemattomilta varoitusmerkeiltä.Halusin uskoa hyvään. Siihen, että lempeys ja kärsivällisyys kyllä kesyttävät sinut aikanaan.Ilmassahan oli jo toivoa! Haaleaa lämpöä, varovaista uskallust

V

ohi on

Ja mistä syystä.Joskus paska osuu tuulettimeen tavalla, jota ei olisi osannut ennakoida huonoimmissakaan kuvitelmissa. Sovittiin P:n kanssa treffit tämän viikon perjantaille. Kaikki oli sujunut taas hieman mukavammin; viesteissä ja lyhyissä kohtaamisissa työpa

Mieli·

vaikeaa

Tapasin P:n edellisen kerran viime viikolla. Meillä oli todella mukavaa, hauskaa ja rentoa - sellaista vaivatonta yhdessäoloa, mitä aina aiemminkin. Mutta viestitse P:n kanssa on edelleen aivan käsittämättömän vaikea kommunikoida. Kylmää, kuumaa, kiukuttelua,

Mieli·

hattarahöttöä

Olen ihan oksitosiinipöllyissä.Nimittäin, P on alkanut sulaa.Vietimme taas toissapäivän yhdessä, seikkaillen pitkin maakuntia ja P tuli aivan eri tavalla lähelle, sekä fyysisesti että tunnetasolla. Toki, mitään muovailuvahaa hän ei ole vieläkään, mutta jos P o