
Tietokonehuoneesta ja saksan kurssista
Voihan puuh ja plääh! Kyllä olen kuin puulla päähän lyöty, pihalla kuin postilaatikko ja hoomoilasena. Ja mitäköhän vielä muuta? Kyllä nimittäin kurssin alku tuntuu vaikealta. Toki kaikki asiat on vaikeita alussa, ei kukaan ole seppä syntyessään (olen aivan li