Miltä ruotsin opiskelu maistuu?
Kysyin 9.-luokkalaiselta pojalta, joka on fiksu, kriittinen, ikäisekseen harvinaisen "omaääninen" ruotsin opiskelusta suomalaisessa peruskoulussa.- Ootsä oppinut ruotsia miten hyvin koulussa?-En. En oikeastaan yhtään.-Miksi et?- Ei se maistu ollenkaan?- Jos ru