
Ensikosketus: Messorem - Demonliri 0022
Maistelaan kanadalaista hypemehua. Onko hintansa arvoinen? Katso ja ota selvää!
Suosittu aihe kategoriassa Ruoka.

Maistelaan kanadalaista hypemehua. Onko hintansa arvoinen? Katso ja ota selvää!

Toimiiko riffit vehreät? Katso ja ota selvää!

Supertulinen siipikastike Lentävä Loimaalainen & 10 kpl, Mutta sopiiko vehnäolut siipien kanssa? Katso ja ota selvää!Kapteenin Kastikkeiden Lentävä Loimaalainen on tehty Chili Factoryn kanssa yhteystyössä.Kapteeninkastikkeet:Siipihaaste: https://youtu.be/OZxFl

Rakas lukija! On tullut Sipsiblogin kenties suurimman mullistuksen aika: vuodesta 2018 tässä julkaisussa rouskutellut Snackspertti saa rinnalleen toisen kirjoittajan. Nimimerkillä Sipsirajan erikoistoimittaja kynäilevä kynäniekka tulee keskittymään kirjoituksi

Bock on vahvaa kaljaa, mutta miten se toimii? Katso ja ota selvää! Olutämpäri

Herra Olutparta toi tuliasina Chang olutta Thaimaasta. Maistuuko? Katso ja ota selvää! Olutämpäri

Suuri olut, tarina ja maki. Mutta legendan mukaan miten Oravalin panimo on syntynyt? Katso ja ota selvää! Olutämpäri

Food : Taittinger champagne and canapés Bond book appearance : On His Majesty’s Secret Service (2022) Experience of 007 Travelers : Self-made. Bond eats this kind of “snack” in Hungary at the villain Æthelstan of Wessex’s party. “The room looked like the sort

Vain maistamalla makuaistit kehittyvät toimii käytännönläheisenä ohjeena viinejä ja ruokia maistelevalle niin ammattilaiselle kuin aloittelijalle. Raflamessut Leppävirralla tarjosi ravintola-alan toimijoille mahdollisuuden tutustua ja maistella uutuuksia viini

Eka KaljaCast ikinä! Keski-Uudenmaan Keittopojat maistelevat jaksossa ikäätynyttä ja tuorempaa Maku Brewing Imperial Stouttia, jaksossa jätkät pistää omat lempioluttyylit Top 3 järjestykseen. Tervetuloa matkaan mukaan!

Rantabulevardin koluaminen jälkeen kipusimme takaisin omalle terassille. Kotimarkalla lähileipomon olutvalikoimasta valitsin litran lasipullollisen lageria. Madridilainen olut kirkasta kultaa ja valkoista vaahtoa. Tuoksu on heikohkon maltaista. Maku on aika oh

Nokian Panimo julkistaa peräti 14 uutta tuotetta alkukevään aikana. Kolme ensimmäistä ovat Keisari Biere Blanc Witbier, uudistunut Keisari Elowehnä ja Keisari Hinode Rice Lager. Panimo lähetti näytteet kaikista kolmesta, ja ensimmäiseksi maisteluun valikoitui

Alkon hyllyltä löysin englantilaista, punaista ruis-ipaa. Värin on punertavan ruskeaa ja vaahto tiukka, samettinen, valkoinen katoava höttö. Tuoksussa on mallasta, makeaa, havuja ja sellaista tuttua ipaa. Maku on paksu, vähän hapanta, mäntyä, sipaisu sitrusta,

Maistelin tällä kertaa Barcelona-kahvia. Taisin tarttua kaupassa tähän pakettiin lähinnä pirteän oranssin pakkauksen vuoksi.Paahtoaste on 4, eli tummapaahtoinen kahvi on kyseessä. Hinta oli noin kympin.Ei hassumpi kahvi, jos tummapaahdosta tykkää. Melko pehmeä

Puolalainen ipa on oranssia ja se vaahtoa mukavasti valkoisena. Tuoksussa on makeaa, humalaa, vähän hiivaa ja hitusen hedelmiä. Ensihörppy on vähän ohut ja terävä. Maku on enemmän humalainen, vanhaa kunnon ipaahan tämä on. Humalan katkeruus alkaa kuivattaa kit

04.02. kävin sitten Mannista ulkoiluttamassa, eli pidempi ajolenkki pakkasilla, siis Vammalan Prismassa. Mielenkiinnolla seurasin ohjelmaa, oli tv:n välityksellä aikain kova taso.Heti ensi metreiltä kili oli suosikkini. Ja aivan ihana tarinankertoja.Reiskiss k

HypeKaljaah Englanista! Maistuuko? Katso ja ota selvää!

Kuinkas moni teistä katsoi tämän viimeisen Suomalainen menestysreseptin? Itse jaksoin tällä kertaa katsoa koko tämän kauden.....Olen kyllä joka kerta yrittänyt maistetlla näitä tuotteita mitä kauppaa sitten tulee. Varsinkin niitä jotka minua kiinostaa.Tällä ke

Kassinen ja Seppo investigoivat vuohenjuustoa. Sepon mielestä se oli niin ällöttävää, että hän alkoi maiskutella ja kuolata.

Hazy IPA Panimo Revenantilta taipuu kuningar Lager? Katos ja ota selvää!

Vihdoinkin sain aikaiseksi käydä Tähtverellä sijaitsevassa A. Le Coqin olutmusesossa ja sen myymälästä nappasin yhden maisteltavan tartolaisen tumman oluen. Väri on mustaa ja vaahtoa syntyy mukavasti. Tuoksu on makean, marjainen ja vähän kemikaalinen. Etiketin

Ostin tämän nestemäisen joululahjan itselleni suoraan panimolta Tallinnasta. Olut on mustaa ja vaahto on nopeaa ja tummaa. Tuoksuu suklaalta, maistuu myös. Makeaa maitosuklaata, jotain maustetta, hitusen humalointia, alkoholin lämmitystä, vähän vanhaa kunnon l

Pop-Up jouluruokailun tiimellyksessä kinkunostoreissulla askeleeni johdattuivat kahvihyllylle. Netissä oli ollut keskustelua kahvin hinnasta ja kahvitarjouksista. Joku kehui Löfbergsin Charismaa, ettei hän osta mitään muuta kahvia. Serkkuni joskus toi sitä mei

Glögit maistettu Alkon mediapruuvissa lokakuussa Perinteinen glögikatsaus on täällä taas! Mukana ovat Marjutin Alkon lokakuun mediapruuvissa maistamat 22 glögiä. Viime vuonna mielessä kävi, vaikuttaako Pernod Ricardin suomalaisbrandien myynti Hartwallille glög

Koffin Jouluolut on klassikko, mutta onko se hyvää? Katso ja ota selvää!

Pikku kävely Kalamajan suuntaan ja vastaan tuli Shishi, onneksi naapurissa aukesi juuri Põhjala Breweryn taproom. Listalta valikoin alkupalaksi vähän erikoisempaa sieni-stouttia. Tryffelillä maustettu olut on mustaa, vaahtoa syntyi niukasti. Tuoksu on maltaine

Nyt joulukuun aikana on tarkoitus julkaista olutarvio jokaisena päivänä jouluun asti. Eli tulossa ei ole mikään virallinen myynnissä oleva olutjoulukalenteri, vaan poimin 24 olutta, mitkä sitten maistelen ja julkaisen niistä arviot blogiini. Osa noista on jo a

Elämä on ikuista oppimista, sen tietävät tämänkin ajan opettajat. Hyvä kun pysyvät nykyhetken oppilaiden kyydissä. Opettajille kuitenkaan mikään inhimillinen ei ole vierasta, kaikkeen pitää varautua, unohtamatta oman vapaa-ajan ja harrastuksien merkitystä. Kun

Kaivetaanpas pöytälaatikosta arvio! Harvoin tulee tällaista vastaan! Lasissa on imperial stout ja samalla myöskin alkoholiton olut. Tämä Northern Monkin Heaven Alcohol Free Chocolate & Mable Imperial Stout sisältää alkoholia ainoastaan 0,5 % eli kyseessä on al

Goodmanin Alkon myyjä suositteli tsekkiläistä talvilageria saunajuomaksi. Ei tarvinnut kauaa suositella, tosin maistelin ilman saunaa. Olut on kirkasta kultaa ja vaahto on valkeaa, aika runsasta. Tuoksu on maltainen ja jotain karviaisia. Maku on pehmeän maltai