
Stadin Helsch
Suvilahden panimon myymäläkopista ostin pari olutta. Ensimmäinen oli vaalea lager, jota ei taida saada kutsua kölschiksi. Vaahto on houkutteleva, valkoinen ja kestävä. Vähän samean kultaisen oluen tuoksu on aika makea ja vähän hedelmäinen. Oluessa on paljon ku




























