#kehonkuva

Suosittu aihe kategoriassa Mieli.

Mieli·

Oon ihan poikki

Hei, oon ihan poikki. Tänään en käy salilla kun eilen kävin, mutta nyt on onnistunut treenit kolme kertaa viikossa taas jonkin aikaa. Pitäisi käydä 4 tai 5 kertaa viikko mutta ei vaan pysty tai sitten jos yrittäisin, en ehkä kohta jaksaisi käydä ollenkaan. Sun

Mieli·

Onneksi olin ruma

Hyvä että menetin ulkonäköni. En ole niin kiinni fyysisyydessä. Tajusin yhtäkkiä että olen nykyään ihan kaunis. Ja samalla tajusin että onneksi en aina ole ollut. Olen henkisesti kasvanut kun unohdin ulkoisen puolen kokonaan. Tältä näytin yhdeksännellä luokall

K
Mieli·

Welcome to my nightmare again

Dude, where's my motivation now? I do make an effort. It's not just me saying so.I may not go and take walks or run, go to gym, or ski right now in this body. This body goes numb from standing or walking for half an hour. Has done it two years and I've not see

K
Mieli·

Fat camp

Puhuin tunnin (kyllä, puhelimessa) tyypin kanssa joka ei säästele yhtään vaan huutaa täyttä kurkkua mulle miten läski olen,Miten muka huijaan itseäni ja valehtelen, uhriudun, huono itsetunto ja kaikki miten hän on laihtunut klotsapiinilla 30 kiloa vaikka se on

Mieli·

Vitun perunanaama

Mua vituttaa näyttää näin hyvältä. Kaikki töllää. Ehkä pitäis olla ruma mieluummin? No voi vittu, nyt mua ainakin surettaa olla ruma ku mikä. Vitun perunanaama. Pitää mennä näillä. Kaipaan mun kauniita kasvoja. Vittu ku ne teki musta tällaisen perunan. Nyt mä

Mieli·

Olen kissakuningatar

Mä piirtelin kissaprinsessoja. Niillä oli kruunu päässä. Se tarkoitti et oon ykkönen ja paras. Vihasin Barbieita. Ne muistutti mua naisten esineellistämisestä. Mä en ole mikään vitun nukke. Olen tunteva ja ajatteleva tyttö.Ja mua vituttaa kun isä kattoo "sille

K
Mieli·

So ”puffy”

Kävin muutama päivä sitten asioimassa työpaikallani, jossa työskentelin useita vuosia. Olin vapaalla ja minulla oli vain vähän meikkiä, hiukset miten sattui, likaiset. Adidaksen verkkarit sekä sellainen musta iso puffi takki päällä. Sellainen sporttinen lookki

K
Mieli·

earth, fire, air, water

Tilasin vähän liikaa suklaata itselleni. En edes saanut jäätelöpakkausta loppuun syötyä. Liikaa kaloreita. Saati että nauttinut. Tämän blogin ulkoasunkin sain pilattua. En todellakaan ole tyytyväinen mihinkään. Olen lihonut 123 kiloon. Katsoin parin vuoden tak

Liikunta·

Liikunnallista

Hello taas, helmikuu on alkanut ja odotan jo kevättä, eikä onneksi ole talvea kauan jäljellä. Neljä viikkoa niin mennään maaliskuussa. Olen lisännyt taas salikäyntejä, mutta ihan itsestään ei kukaan fitnesskuntoon hujahda. Bikini fitness- kilpailijoilla taitaa