#kaivosmuseo

Matkailu·

Outokummussa

Viikko sitten kävimme myös Outokummussa. En ollut koskaan käynyt siellä, joten paikka kiinnosti kyllä, kun mies ehdotti, että mennänkö käymään siellä. Kaivosmuseo oli tietysti kiinni, joten me haahuiltiin vaan pihamaalla. Mikä hitto meitä suomalaisia oikein va

Kaivoksia katsomassa

Koska olemme eläneet tätä poikkeuksellista aikaa jo hyvin pitkään, niin olen tykästynyt vierailemaan erilaisissa ulkoilmakohteissa. Täällä Ruotsissa olemme poikaystäväni kanssa tehneet jo ainakin viisi retkeä eri kaupunkeihin ja kohteisiin. Viimeisin retkemme