#jääkaappi

Koti·

Sähkö ja tatska

Kävelin korttelitalolle äänestämään kunnallisvaaleissa. Pyörätien varrella olivatkin juuri nyt puut kukassa. Siellä on hattaraisia valkokukkaisia ja vaaleanpunaisia puita, joista haluan aina saada kuvan keväisin. No nyt sattui sekin kohdalle. Puiden kukinnat m

Matkailu·

Pidemmän päälle

Kuten pari viikkoa sitten kirjoitin, meillä oli marraskuisen etelänmatkamme yhteydessä mahdollisuus tutustua uudistuneeseen Adria Twin 540 SPB -retkeilyautoon. Mainitsin tuolloin, että olin aiemmin syksyllä silmäillyt myös pidempää Adria Supreme 640 SGX -malli

A
Lifestyle·

Tammikuun suuri puhdistus

Tammikuun 13. päivä. Ulkona vallitsee se kummallinen välitila, jossa taivas on samanvärinen kuin pesemätön ikkuna, ja ihminen painii elämän suurten kysymysten äärellä: mennäkö ulos reippailemaan vai suorittaako loppututkinto sohvalla löhöilyn jalossa taidossa?

Ruoka·

Murheita & Miso majoneesia

Meille tuli sunnuntaina Arin poika kylään ja tarjosimme hänelle ranskalaisia ja  leikkeitä, uunikasviksien ja ruskean kermakastikkeen sekä miso majoneesin kanssa. Hakkasin leikkeet ja paistelin ne jo aamusella. Laitoin kilon maustettuja pakastekasviksia leivin

Ruoka·

Hävikkisalaatti

Hävikkisalaatti voi olla kiinnostava sekoitus erilaisia jääkaapin hyödynnettäviä aineksia ja joskus, kuten tässäkin lopputulos on jopa riemukas sekoitus. Millaisen hävikkisalaatin itse saat valmistettua omista jääkaapin aineksista.

Elämäsi kunnossa 2025, viikko 13

Luettua Tilkkuterapiaa, Minna Haapasalo. Kirja joka oli epäuskottava, väärällä tavalla eriskummallinen ja silti kaikesta huolimatta omalla tavallaan todella kiva lukukokemus. Kirjassa oli hienoja lauseita, jotka upposivat. Ikävä maku kirjan viimeisistä sivuist

Koti·

Annan talon keittiö

remontti alkoi maalaamisella. Väri on perinteinen vaaleankeltainen. Maali olikin aika valuvaa ja sitä piti laittaa useampi kerros, että puinen pinta peittyi. Lattiaremontin jälkeen jäi tekemättä lattialistat, mutta terassin oven ympärille sellaiset ilmestyivät

Ruoka·

Täytetyt sämpylät

Tiedättekö sen tunteen kun olet niin onnellinen?Kaikki vain on niin hyvin, olet rauhallinen ja onnellinen.Kävimme eilen ostamassa Mutsille uuden jääkaapinja söimme Tampereen Lielahden Likessä herkullisen seisovan pöydän lounaan Kokkipojassa.Jessös sentään, mik

Jääkaapin esittely

Back to old school – tervetuloa JÄÄKAAPIN ESITTELYN pariin! Olen ollut blogimaailmassa mukana jo vuodesta 2009, ja muistat varmaan ne ajat, kun erilaiset haasteet ja aiheet kiersivät blogeissa? Jääkaapin esittely oli yksi niistä, ja nyt, vaikka se ei olekaan i

Koti·

Numeroitu

Sainpa vihdoinkin tällättyä, romutorilta ostetut numerot paikoilleen. Nuo on jotain hinnottelunumeroita,ostin niitä vain nuo kaksi, ne tärkeimmät.Monta kutosta ja kasia meiltä jo löytyykin. Siinä ne nyt on sinitarralla jääkaapin ovessa.Valkoisia kodinkoneita p