#henkivakuutus

Si vis pacem

Minähän en muuta toivoisi kuin elämäntilanteemme jatkuvan tällaisena mahdollisimman pitkään. Elämä on ihanaa, seura parhainta. Ikä on kuitenkin fakta, emme ole kevätkanasia, vaan elämä on jo kääntynyt myöhäisemmälle puoliskolle. Enemmän vuosia on takana kuin e

Jos minulle sattuisi jotain

Eihän sellaista halua edes ajatella. Että jommallekummalle meistä vanhemmista sattuisi jotain.Mutta elämä on arvaamatonta, ja näitä asioita kannattaa ajatella. Vaikka olemme vielä suhteellisen nuoria, ei vakavat sairaudet tai onnettomuudet katso ikää eikä elin

U
Talous·

Henkivakuutus

Muistatteko, kun kerroin aiemmassa postauksessani henkivakuutuksesta ja sen tärkeydestä vähävaraiselle henkilölle? Jos ette muista, löydätte koko jutun postauksesta "Budjetointia". Mutta siis lyhyesti: kun on maksuhäiriöitä, ei voi saada uutta henkivakuutusta,