
Baskereita
Ensimmäisen baskerin neuloin joulukuun alussa, tästä klikkaa. Se on kiva käytössä kun on vain vähän kylmä. Iinnostuin neulomaan toisen josta tuli myös oikein kiva. Ja tällä viikolla valmistui kolmas, sellainen pakkasbaskeri.Turussa näkyy baskereita aika paljon


























