#festarit

Baskereita

Ensimmäisen baskerin neuloin joulukuun alussa, tästä klikkaa. Se on kiva käytössä kun on vain vähän kylmä. Iinnostuin neulomaan toisen josta tuli myös oikein kiva. Ja tällä viikolla valmistui kolmas, sellainen pakkasbaskeri.Turussa näkyy baskereita aika paljon

Lifestyle·

Kesäloman aakkoset

Kesässä on taikaa, jonka huomaa vasta, kun muistaa pysähtyä hetkeen – carpe diem tai miten se menikään… Kesäloman aakkosjutussa kirjasin jokaisen kirjaimen kohdalle on asian, tekemisen, hetken tai tunteen, joka liittyy juurikin omaan kesääni ja kesälomaani. Ke

Viihde·

Biisinosto: TUULI – Yliajattelen sua

Tämän hetken suosituimpiin artisteihin lukeutuva TUULI julkaisi tänään uuden kappaleen nimeltään yliajattelen sua. Kappaleen melodia on tarttuva ja sanat ovat samaistuttavat. ‘’Yliajattelen sua kertoo siitä vaiheesta, kun haluaa tehdä vaikutuksen toiseen ja to

Viihde·

Festariviikonloppu

Omalta osaltani kesän ainoat festarit osui tietenkin samaan viikonloppuun eli Saaristo ja Huvimaa fest. Menin perjantaina 7.6. Saaristo festareilla muutaman päivän varoitusajalla sillä sain kaverilta ilmaiseksi 2pv vip lipun enkä voinut jättää tilaisuutta käyt

Toukokuun parhaat 2024

Huh, mikä toukokuu! Se tuntui kestävän ikuisuuden ja siihen mahtui viikon verran lomaa ja vaikka mitä kivaa. Tämmöistä lisää, kiitos.Vanhempien vappuvierailuToukokuu starttasi (yllätys yllätys) vappujutuilla. Vapun kunniaksi kutsuin vanhemmat luokseni herkutte

New year, old me

Sen jälkeen, kun täytin 30-vuotta olen alkanut fiilistelemään yhä enemmän sitä kuinka huomaan oppivani yhä enemmän itsestäni. Joka vuosi tuo lisää itsevarmuutta ja lisää varmuutta siihen mitä työkseni teen. Opin myös paljon itsestäni ja opin tunnistamaan mitkä

Tyyli·

Risa t-paita topiksi

Nyt pyöräytetään risa t-paita topiksi. Kesä on toppien aikaa ja silloin myös on kiva hyödyntää risat paidat tai kutistuneet paidat hauskoiksi boho -tyylisiksi topeiksi, vaikka festareille. Tästä voisinkin aloittaa minisarjan, festariasu idea -sarja. Mitä kaikk

Viikonloppu

Jahkailu päättyi loppuviimein siihen, että lähdettiin perjantaina festeille. Meidän juhlat sujui aika rauhalliseen malliin ja muutama tunti vain oltiin, koska Saimi oli yksin kotona. Sen verran kuitenkin, että päästiin tunnelmaan. Maisteltiin vähän ruokia ja j