#aikataulu

A
Mieli·

Aikataulu

Tässä on ensimmäinen teksti, jonka olen kirjoittanut tähän Aikataulu blogiini lähes 20 vuotta sitten:nyt niitä on yhteensä 2073. 31.12.06Olen ihan uusi täällä, ja jopa blogille nimen antaminen tuntui vaikealta. "Aikataulu" tuli vain mieleen, sillä aika on ystä

A
Mieli·

Bloggaaminen ei ole pakollista

Onko sinusta tuntunut, että postauksen julkaiseminen joka päivä on ainoa oikea tapa? Tähän ansaan on helppo langeta, ja monet sisällöntuottajat pakottavat itsensä raskaaseen rutiiniin. Jos tämä kuulostaa tutulta, en ihmettele, jos tunnet itsesi väsyneeksi. Sik

A

Epämääräistä

"12.4.2024 klo 8.05 viemme lähetyksen pakettipisteeseen tänään. Saat ilmoituksen heti, kun se on valmis noudettavaksi."En ole varma, onko se sananlasku, sanonta vai jotain muuta, mutta "odotusaika tuntuu varmasti aina pitkältä! Sain tämän viestin aamulla ja aj

P
Kirjat·

Vampyyri

Palautin lokakuussa ilmestyvän Timantti-pokkarin käsikirjoituksen sunnuntai-iltana kello kymmenen jälkeen. Silloin valmistui tekstin oikoluku. Kyllä, tuli kiire ja kyllä, pitkäksi meni. Varsinainen palautuspäivä olisi ollut edellinen perjantai, ja kyllä minä v

R
Mieli·

Tavoitteet

Ahdistaa lähinnä kun en ole päässyt juoksutavoitteisiini. Aamulla viileän aikaan (5-8) ei jaksa herätä, töiden jälkeen on joko liian kuuma (28+ °C) tai hirveä nälkä ja heikotus (18-21) tai joku meno, kuten pojan kevätjuhla. Ei ole tekosyitä, ei vaan pysty. Voi

Mieli·

Stressi

Nyt meinaa pukata kuulkaa vähän stressiä. Ihan hullut aikataulut taas tälle toukokuun viimeiselle viikolle. Taas ihmettelen, miksi koulussakin on joka päivälle jotain erikoista. Töissä meillä on isommat kuvaukset tänään ja huomennakin vähän spesiaalihommia. Pe

Miten ja mitä mä syön?

Mä sain tällä viikolla kysymyksen IG:seen siitä, miten mä syön ja millainen mun treeniohjelma on. Treeniohjelmasta kerroin tänään storyssä, mutta ruuasta enemmän näin postauksen muodossa. Multa kysytään ruokajutuista usein, ja niistä puhuminen aina jännittää,

Mieli·

Energia

Suunnittelen tulevia viikkoja. Hämmentävää, miten paljon tähänkin menee aikaa. Viikkoni näyttävät tältä seuraavat kolme viikkoa: Eipä sinne paljon tyhjää jää. Tavallaan aikataulut eivät ahdista. Kaikki muu sitten kyllä. Epävarmuus. Melankolia. Huoli läheisistä

R

Aikataulu

Aivan totaalisen hektinen päivä, mutta olo on toiveikas. Päivän kulku: 9:30 ylös. Reilut seitsemän tuntia unta alla. Ihan hyvä. Keskiarvon mukainen. 10:00 palaveriin, jonka aloitus tosin hieman venyy. Juon kahvit ja katson sähköpostit rauhassa. Mukava etäpäivä