
Oisko musta äidiksi kakskymppisenä? No ei!
Sehän on varmasti hieno tunne olla äiti. Varsinkin upein tunne tulee silloin, kun saa oman lapsensa ensimmäistä kertaa syliinsä ja näkee kasvun ihmeen. Vai onko näin? Se vain on, etten itse ole äiti kenellekkään, niin en tiedä. Epäröin tulenko ikinä priorisoim






















