
Gotlantiin toukokuussa
Mä olen varannut käsityömatkan Gotlantiin, sen järjestää Ullrike by Anki, (loppuunmyyty).Nyt mä kysyn, onko täällä lukijoissa joku lähdössä samalle matkalle? Olis kiva etukäteen vähän fiilistellä ja jutella matkasta.Jos oot Turusta tai lähikunnista niin voitai

































