
Ystävänpäivä, syntymäpäivä, laskiaissunnuntaipäivä..
Kun minusta ei kuulu mitään, on elämä liian kivaa. No ei, just sopivan! Lauantaina, joka siis oli ystävänpäivä virallisesti, herättiin ajoissa, ihan itseksemme, sillä sitä se keski-ikä teettää näköjään. Lahjottiin siinä toisiamme ja lapsia pienillä ihanilla mu

































