Annin tarinablogi

annintarinablogi.blogspot.com

Moi ja tervetuloa mun blogiin! Mitenköhän tätä kuvailisi... kaksi ja puoli vuotta sitten tänne nettiin ilmestynyt, 13-vuotiaan Annin blogi, jonne hän (eli minä) julkaisee kirjoittamiaan tarinoita, runoja ja tekstinpätkiä, joskus myös jotain muuta. Kenelle mun blogi on sitten tarkoitettu? Kaikille, jotka rakastaa kirjoittamista ja lukemista, kuten mä. Toivottavasti tykkäät!

254
Postausta
2021
Vuodesta
Mieli·

Muutetaaks kuuhun?

kuva: minäSataa. Pisarat rummuttaa kattoja, hyppii lammikoissa, saa ne tulvimaan ja muodostamaan puroja jokaiseen muuta maanpintaa vähänkin alempana olevaan kohtaan. Pisarat valuvat pitkin vaatteitani, kasvojani, niitä on ripsilläni. Taivas on nyt tumma mutta

A
Kirjat·

Entinen

Ei ole aikaa kirjoittaa alkutekstejä, mutta tässä tarina (tai tarinanpätkä tai säemuotoinen tarina, en mä tiedä, kaunokirjallinen teksti kuitenkin), josta ehkä pidät tai sitten et :) Kuvan lisään myöhemmin!

Kirjat·

Runoilua

Aluksi: olette varmasti kaikki kuulleet eilen Suomea järkyttäneestä kouluampumisesta, ja jotenkin tuntuu, ettei tuota voi jättää vain mainitsematta. Oon tosi pahoillani kaikkien uhrien puolesta ja voimia kaikille, joita tämä koskettaa

Kolme vuotta jo!

Moi kaikki ihanat ihmiset Annin tarinablogi on nyt tasan kolme vuotta ja viikon vanha, eli sen syntymäpäivä oli viikko sitten, 15.3. Kolme vuotta on toooosi pitkä ja samaan aikaan toooosi lyhyt aika, mutta kirjoittamiseni kehittymisen kannalta se on tosi pitkä

Kirjat·

Runovihkon sivuilta

kuva: mä Runovihkon kannessa lukee "Annin runoja, älä koske!", sisältä löytyy muun muassa nämä tekstit. Osa on haikuja (oikeastaan aika moni??), osa jotain muuta. Toivottavasti pidät, mä arvostan tosi paljon jos vaikka kommentoisit, mitä mieltä olet!

A
Kirjat·

Kirjastokuitteja

Moi ja sori tästä vähän pidemmästä postausvälistä taas - voisin muuten julkaista lähiaikoina jonkunlaisen koontipostauksen tammikuun luetuista kirjoista, jos jotakuta kiinnostaa? :) Olen nimittäin lukenut aika paljon, lyhyitä kirjoja tosin mutta silti monta! T

Lintutaikahattu

kuva: minäMoi ja tervetuloa tekstin pariin, joka ei ole mitenkään erikoinen mutta jota oli tosi kivaa kirjoittaa (ja jota kirjoittaessa tuli ikävä kesää -_-) :) Eipä mulla muuta, olen tosi kiitollinen, jos luet

Ajatustuulia

kuva: minäMoi ja tervetuloa lukemaan mun kirjoittamaa tarinanpätkää! Tästä olisi ehkä voinut kirjoittaa pidemmän, mutta jotenkin en osannut. Jotenkin tahdoin vain jättää sen tällaiseksi, pieneksi kohtaukseksi tämän ihmisen elämässä, niin kuin ajatukseksi. Kiit

Palava talo

Kuva: minä Moi ja tervetuloa mun ensimmäiseen postaukseen marraskuun tauon (jonka aikana julkaisin kaksi postausta, olisi voinut säästää tännekin haha) jälkeen. Ja hyvää joulukuuta kaikille (punaiset sydämet tulevat Annin tarinablogiin vain joulukuussa, kuten