All you need is White

www.allyouneediswhite.com

Sisustamista itserakentamassamme & suunnittelemassamme Kokkolassa sijaitsevassa kodissa. Modernin ja valkoisen vastapainoksi pehmoisen pörröistä kissamaista menoa sekä pieniä palasia lapsiperheen elämästä. Rennolla otteella, mutta suurella sydämellä. Lämpimästi tervetuloa kolmekymppisen äidin lifestyleblogiin!

308
Postausta
2016
Vuodesta
Lifestyle·

Päiväkodin aloitus

Tätä tuli jännitettyä useampi kuukausi etukäteen: päiväkodin aloitusta! Ja etenkin mietittyä, milloin on se oikea aika ottaa tämä iso askel. Kolmannen lapsen syntymästä lähtien tehtiin niin, että kun mies tuli töistä kotiin, tehtiin ruoka, syötiin yhdessä koko

Vauvavuosi 2023

Blogi on nukkunut koko vuoden, mutta ehdinpäs tänne vielä tämän vuoden puolella! Tämä vuosi 2023 onkin ollut hyvin ainutlaatuinen perheessämme. Olin lähes koko vuoden raskaana (tai no toki vain normit yhdeksän kuukautta ;D) ja loppuvuonna saimme sen arvokkaimm

99 yötä Jouluun

Ei, tämä ei tarkoita sitä, että nyt alkaisin koristelemaan kotia jouluiseksi eikä sitäkään, että joulu on aivan pian eikä sitäkään, että eläisin vain tulevaa odottaen. Tämä tarkoittaa vain sitä, että tästä päivästä on 99 yötä jouluaattoon – kukin käyttäköön tä

Mitä meille kuuluu?

Meillä elellään täällä tällaista ihan tavallista lapsiperheen arkea. Tavallista perusarkea, juuri sitä parasta, josta elämä suurimmaksi osaksi koostuu. Kun siitä yrittää tehdä mahdollisimman mukavan ja mutkattoman, ei pitäisi olla suuremmin mitään valittamista

Meidän venetsialaiset

Ihanan aurinkoinen sunnuntai ollut tänään ja vieläpä aika lämminkin! Hyvin tarkeni sipsutella pihalla uikkareissa ennen paljuun pulahtamista ja palju onkin ollut meidän venetsialaisten kohokohta tai miksi sitä sanoisi; ainakin pääohjelmanumero! Lapsille kohoko

Kesäkelit jatkuu!

Oi että, mun toive muutamasta lämpimästä loppukesän päivästä kuultiin! Täällä meilläpäin on ollut sateista ja sen vuoksi hyvin syksyisen tuntuista heinäkuun loppupuolelta lähtien, joten nyt täytyy ottaa ilo irti näistä lämpimistä päivistä. En meinannut eilen m

Moikka moiii!

Sata (no okei tuhat) kertaa se on ollut mielessä. Haluaisin päivittää blogia, rikkoa kuukausien hilljaiselon… Ei ole löytynyt sopivaa rakoa ja silloin, kun on löytynyt, en ole keksinyt, mitä kirjoittaisin. Joten nyt on vain pakko tehdä tällainen ”hiljaisuudenr

DESIGN POP UP Kokkolassa

Mukavan syksyistä torstaiaamupäivää! Täällä on työpäivä aluillaan. Päivä alkoi mukavasti lasten kanssa aamutoimia touhuten – kuten joka aamu. Aamutoimien jälkeen esikoinen pyöräili kouluun ja hetken päästä lähdimme myös kuopuksen kanssa kohti päiväkotia. Toine

Jäähyväiset kesälle

Kesä oli niin lämmin ja aurinkoinen! Heinäkuun lopussa kävimme vielä päivittäin uimassa – takaraivossa ajatus, että ehkä tämä kerta on kesän viimeinen uintikerta. Esikoisen kanssa kahlasimme syvälle. Hän sukelteli uusilla snorklauslaitteillaan ja minä kelluin

A

Kolmevuotias kuopuksemme

Meidän ihana pikku-N täytti kuukausi sitten, heinäkuun loppupuolella, kolme vuotta! Uskomattoman äkkiä nämä vuodet ovat kuluneet, kun ajankulua näin jälkikäteen tarkastelee. Ja niinhän se aina kaikessa meneekin – joskus joku hetki tai päivä tuntuu loputtoman…

Koti·

Seesteinen työpiste

Melkoinen pakkasviikko meneillään! Toivon, että olisi viimeinen näin kova pakkaskausi tänä talvena… Auton mittari on näyttänyt lähes joka aamu -20 astetta ja se on kyllä hieman liikaa. Ihanaa toki on, että olemme saaneet kunnon talven… View Post Artikkeli Sees